fredag 23 november 2012

Jobb och beslut

Denna vecka har det varit jobb för fullt, enda dagen jag var ledig var i onsdags. Och hela helgen kommer att spenderas på jobbet. Det känns i kroppen och man är helt slut på kvällen :(

Halmstad resan förra veckan var underbar precis som vanligt, längtar redan tillbaka till mina underbara vänner! <3 Det dröjer i alla fall inte så länge tills vi ses igen, kommer troligtvis att ställa ut Akito på MyDog i Januari. Men jag har fattat ett viktigt beslut som ska försöka hinnas med innan så vi får se om det blir utställning då eller inte. Avslöjar vad det är när datumet är bestämt :)

2 kommentarer:

  1. Hoppas att det är ett sådant dära roligt beslut du har framför dig som kommer leda till en massa bra saker =) Jag har obilgatoriska föreläsningar 3-9 Januari, korkat eller hur?!

    SvaraRadera
  2. Gött att det blev en trevlig tripp! :D Vänner är goda ting i livet man ska va rädd om har jag lärt mig ;)
    Och jobb, tja det kan vara jobbigt, men tänk på lönen som trillar in sen! Dom pengarna kan man använda till massor av skojjiga saker! Som en till tripp till Halmstad t.ex. ;)

    SvaraRadera