fredag 3 maj 2013

Imorgon åker vi!

Imorgon eftermiddag är det äntligen dags för oss att åka iväg på vår efterlängtade solsemester till Turkiet! Just nu håller jag på att packa för fullt, är alltid ute i sista minuten :) Det ska bli så skönt att få en veckas paus med alla måsten och problem hemma, bara ta det lugnt med mina nära och kära. Men jag kommer att sakna två fyrbenta killar som måste stanna kvar här hemma med resten av männen i familjen <3

I övrigt så rullar dagarna på med studier och lite extra jobb hos mamma. Just nu läser vi medicin 1 i skolan, väldigt intressant kurs. Igår var vi på studiebesök på Akademiska sjukhuset i Uppsala för att se på en rygg operation, det var verkligen en häftig upplevelse, man skulle kanske ha pluggat till kirurg istället! ;)

Idag hade jag en tid till min husläkare för att prata om min onda höft som aldrig blir bra trots behandling hos både sjukgymnast och naprapat. Ingen av oss vet exakt orsak till smärtan heller. Så nu ska jag få en remiss till en ortoped som ska kolla på höften. Får se om man blir klokare efter det mötet.

Världens bästa killar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar