söndag 9 juni 2013

Till minne av Akito

Igår kväll fick jag en helt underbar överraskning av världens bästa Malin.. hon hade suttit och gjort en film till minne av Akito och lagt upp på sin hemsida. Jag finner inga ord över hur rörd jag blev och hur vacker videon av min fina pojke är. Saknaden är väldigt stor, det känns så konstigt att han inte finns vid min sida längre.

Jag vill tacka er för alla fina meddelanden på Facebook, det värmer med er omtanke. Det är även en del av er som undrar vad som hände, men jag mår alldeles för dålig för att orka eller klara av att prata om det och jag hoppas att ni har förståelse för detta.

Min bästa vän Malin, min syster.. tack så otroligt mycket för denna minnesfilm. Jag älskar dig! <3<3<3

Anki,
För bara tre dagar sedan fick du ta det svåra beslutet att låta Akito somna, sorgen och saknaden kommer alltid att finnas där, men du kommer med tiden att lära dig leva med den. Han kommer alltid att fattas oss, finnas i våra minnen och våra hjärtan. Tänk på alla fina minnen han fick med sig till dem gröna ängarna och känn dig stolt över tiden ni fick tillsammans.
Tog mig ikväll friheten att göra en minnesfilm till honom, vilket var väldigt svårt men viktigt för mig.
Många kramar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar