onsdag 12 juni 2013

Dags att gå vidare och flytta!

Första halvåret av 2013 har varit rent ut sagt för jävligt. Hela ens vardag har vänts upp och ner pga. separation och att Akito fick somna in. Idag är det exakt en vecka sen Akito somnade och saknaden är enormt stor :( Enda positiva saken var Turkiet resan och jag kommer definitivt att åka tillbaka dit snart igen. Men förutom det så har det här halvåret verkligen inte varit bra.

Men jag tror att allt har sin mening, och nu är det dags att gå vidare med mitt liv, tänka på mig själv, vad jag vill och göra det till det bättre. Det första jag gör är att flytta om 4 veckor, och inte till vilket ställe som helst utan till Halmstad! Jag har i flera års tid velat flytta ner dit av olika anledningar men har inte haft den möjligheten. Men som det ser ut nu så finns det ingenting som håller mig kvar här uppe i Sthlm/Uppsala.. Så nu kör vi! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar